Автоматизація торгової компанії Єврозамок
«Єврозамок» – компанія, що вже 22 роки займається роздрібною та гуртовою торгівлею високоякісних замково-скобяних виробів провідних європейських виробників. Широкий асортимент продукції відповідає усім нормам європейських стандартів та вражає формами, матеріалами, дизайнерськими рішеннями.
Як і в будь-якому торговому підприємстві серед найбільш трудомістких ділянок бухгалтерського обліку в «Єврозамку» особливе місце займають розрахунки з персоналом. Для роботи на даній ділянці необхідні висока точність, акуратність, максимум уваги і, безумовно, своєчасне виконання всіх розрахункових операцій.
Не менш важливою є побудова міцних довгострокових відносин з ключовими партнерами: клієнтами, постачальниками, перевізниками. Адже дуже важливо виконати обіцяне замовлення швидко, точно та надійно.
Отже, грамотно проведена автоматизація підприємства переводить бізнес на новий рівень. Поліпшується робота всіх співробітників, збільшується загальна продуктивність, поліпшується рівень обслуговування клієнтів.
Раніше встановлене в "Єврозамок" програмне забезпечення "Управління торговим підприємством " потребувало суттєвих доробок. Клієнт мав такі побажання щодо змін в роботі програми:
• автоматизувати облік заробітної плати;
• автоматизувати розрахунок заробітної плати згідно з впровадженою системою оплати праці;
• автоматизивути створення замовлення постачальникам на базі замовлень покупців.
Для цього керівництво підприємства звернулось до Медіа Сервіс, адже наша компанія має великий досвід максимальної оптимізації роботи бізнесу в різних галузях. Вже багато років ми успішно підбираємо та встановлюємо найоптимальніші варіанти систем автоматизації для різних видів бізнесу, адаптуємо програму під потреби замовника і надаємо всебічну підтримку проекту після впровадження.
В результаті доробки програми нашими спеціалістами компанія «Єврозамок» отримала додатковий функціонал до зарплатної систему обліку, можливість вести більш складний розрахунок в одному документі без залучення великої кількості аналітичних звітів, що значно економить час керівництва компанії і надає йому повну інформацію в розгорнутому вигляді про усі види нарахувань та виплат відповідно до встановленої у компанії політики оплати праці. З'явилась можливість додаткової управлінської аналітики по витратам.
Також, тепер суттєво полегшена і спрощена робота по створенню замовлень постачальникам. Зараз вона займає в кілька разів менше часу, ніж до внесення змін в роботу програми нашими спеціалістами.
На даний час продовжується співпраця з компанією "Єврозамок", укладений договір на комплексний супровід програми "Управління торговим підприємством для України".